PUBLIKACJE | KSIĄŻKI I E-BOOKI
ZAPRASZAMY DO ZAKUPU NASZYCH PUBLIKACJI.
Można je nabyć pisząc na adres: biuro@edisonteam.pl oraz w księgarniach:
OPINIE CZYTELNIKÓW
Z mojego punktu widzenia sztuka prezentacji to sztuka „sprzedawania siebie”. W ramach tej sztuki wyróżniłbym trzy aspekty – pierwsze wrażenie, treść i postawa. Książka Marka Stączka „Prezentacja publiczna. Mów komunikatywnie oryginalnie przekonująco” pomaga w każdym z nas odkryć sposoby na realizację tego drugiego aspektu sztuki prezentacji – treści. Mówienie z sensem, w sposób zrozumiały i interesujący, niepozwalający audytorium na zajęcie się innymi sprawami, jest olbrzymim wyzwaniem w dzisiejszych czasach. W książce, którą macie przed sobą, znajdziecie odpowiedzi jak uniknąć pułapek, w które wielu z nas wpada, codziennie wypowiadając się na różne tematy. Książka do stosowania na co dzień!
Dr Paweł ŁupińskiDyrektor Bayer Schering Pharma
Historia Krasnali to lapidarne i lekkie ujęcie kluczowych zagadnień współczesnego biznesu – „kreatywności i zmiany”. Marek Stączek w prosty sposób pokazuje funkcjonowanie jednostki i organizacji w procesie zmian, oraz przedstawia zasady innowacyjnego myślenia. Z mojej perspektywy, człowieka który zajmuje się zarządzaniem od ponad 20 lat, to oryginalny podręcznik podpowiadający – jak można uczyć skutecznego myślenia i działania.
Andrzej SzeworskiPrezes Pekao Financial Services
Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki stosowania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice, dodam, że używanie storytellingu na spotkaniach sprzedaży wywołuje zdwojoną atencję, bardzo duże zaangażowanie i zdecydowanie większą kreatywność uczestników.
Renata Filipek-BaryłowskaDyrektor Sprzedaży, T-mobile Polska
Marek Stączek w sposób konkretny i uporządkowany pokazuje metody, dzięki którym organizacja może przejść od stadium rozwojowego „Pomysłowego Dobromira” do etapu, w którym mikro i makro innowacje spowodują skok wartości firmy. Autor „Kreatywności” podaje managerom i pracownikom konkretne narzędzia, dzięki którym kreatywność przestanie być świętem, a stanie się codziennością. Pokazuje, jak ważna jest rola środowiska sprzyjającego innowacjom, jak bardzo opłacalne jest stworzenie i rozwijanie takiego klimatu pracy.
Monika LechDyrektor Pionu Informacje, Grupa Onet.pl S.A