O storytellingu praktycznie. Przykłady zastosowania i wykorzystania STORY

(podsumowanie – “10 lat STORY w Polsce”)

 

Termin: 6 grudnia 2022, godz. 9-16 

Miejsce: Brain Embassy, ul. Czackiego 15/17, Warszawa (lub dla chętnych online)

Program 

9.00 – 9.30 Rejestracja 

9:30 – 9.45 Jak to było z odkrywaniem storytellingu I EdisonTeam.pl I p. Stączek

9.45 – 10.30 Story w zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji

  • Jak opowiadać, żeby sprzedawać? Czyli o sile story w komunikacji marketingowej I Havas I p. Marek
  • Jak sprawić by wasze historie krążyły po całej firmie, a pracownicy zanieśli je do klientów I EGIS I p. Świerszcz 
  • Siła Story w podtrzymaniu tożsamości zespołowej I PZU I p. Salata 

10:30- 11:30 Unikalność historii w sprzedaży 

  • Jak sprawić by historia sprzedawała specjalistyczne usługi?  I TMobile I p. Kot
  • Jak przy pomocy historii podnieść dział handlowy na wyższy poziom I GE I p. Witkowski
  • Jak STORY zmienia warsztat szkoleniowy w inspirujące i praktyczne doświadczenie I Bayer I p. Ignyś 
  • Jak rozmawiać o rozwiązaniach IoT & M2M z wykorzystaniem story I Orange I p. Klimczyk

11:30 – 12:15 Story w praktyce lidera / managera

  • Jak wykorzystać osobiste historie do rozwijania kompetencji przywódczych w zespole I Lux Med I p. Suszek
  • Czy prezentacje biznesowe szefa muszą być standardowe, czyli nierzadko nudne? Jak Story może to zmienić? I p. Trybulec 
  • Jak twoja historia rozwija: startup oraz twój zespół I Xtreme Fitness I p. Dojka

12.15-12.30 przerwa

12.30-13:15 Story w mówieniu o wartościach i misji firmy

  • Jak z grupą klientów zrobić coś, o czym będzie opowiadał wasz rynek I Vulcan I p. Rzewuski 
  • Jak to się stało, że nasz storytelling trafił do centrali w Japonii I Grohe I p. Koehler
  • Jak narracja pomogła nam opowiadać o tematach trudnych i złożonych I OpenDoors I p. Osieczko

13:15 – 13:30 Story w zmiennym świecie i kryzysie 

  • Jak uczyć przechodzenia przez kryzys poprzez osobiste historie I PZU I p. Ciosek

13:30-13:45 Story w PR i marketingu 

  • Jak budować skuteczność narracji w komunikacji wewnętrznej I BGK I p. Czerska

13.45-14.30 lunch

14.30-14.45 Story w HR 

  • Jak uruchomić i utrzymać proces edukacji przy pomocy story I Orange I p. Kijewska

14:45 – 15:00 Story w kreatywnym myśleniu 

  • Story – praktyczne recepty na wygranie branżowej konferencji I p. Żórawski 

15:00-15:15 Story w budowaniu marki osobistej 

  • Od zwyczajnego menadżera do lidera jakich mało, czyli jak mówić aby ludzie poszli za Tobą I p. Głowacki  

15.15-15:45 Zakończenie i ciąg dalszy nastąpi…

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Opłata:

  • udział stacjonarny (w cenie: przerwy kawowe i lunch) = 955 netto / os.
  • udział online = 555 netto / os.

Jeśli planujesz udział 10 lub więcej osób – zapraszamy do kontaktu biuro@edisonteam.pl, zaproponujemy zniżkę na rejestrację grupową.