Jest! Nowe wydanie „Sześć atutów storytellingu” 2020 r. 

Spis treści:

  1. Sześć atutów storytellingu. Wprowadzenie
  2. Odsłonięcie kulisów
  3. Sposób ma znaczenie
  4. Uwaga
  5. Emocje słuchacza
  6. Myślenie
  7. Wyobraźnia
  8. Pamięć
  9. Wola
  10. Efekt pochłonięcia
  11. Zakończenie, czyli dopisek
  12. Nowy styl mówienia
  13. JAK – trzy porady dla storytellerów
  14. Postscriptum

Tekst: Marek Stączek, EdisonTeam.pl I Realizacja, udźwiękowienie i mastering: Artur Kalicki I Projekt okładki: Milena Kułakowska

Zwróćcie uwagę, że bardzo często zwykła prezentacja Power Point nie ma w sobie ani „power”, ani „point”! A STORY? STORY to zupełnie inna sprawa, to inna kategoria wypowiedzi, wpływu i jakości przekazu, bo historia ma w sobie i power, i point.

Opowiedziana historia pobudza uwagę i zainteresowanie, wyzwala emocje, zmusza do myślenia, porusza wyobraźnię, a jej treść na długo przechowywana jest w pamięci oraz słuchacz czuje impuls do podjęcia działania.
 
I tym wszystkim Marek Stączek zajmuje się w swojej nowej książce. Jej treść ilustrowana jest przykładami pochodzącymi z polskich firm, z którymi zawodowo współpracuje. Mamy więc relację praktyka, który pisze przytaczając praktyczne przykłady z naszego „tu i teraz”.
 
Całość czyta się z dużym zainteresowaniem a miejscami uśmiechem, czy zaskoczeniem.
 

Zamów: biuro@edisonteam.pl

Kup e-book – cena regularna = 60 zł

KILKA OPINII O KSIĄŻCE:

W drodze na międzynarodową konferencję, na której miałam zaprezentować temat innowacji dla konserwatywnej branży, przeczytałam tę książkę. Gdy skończyłam, usiadłam i zmieniłam cały przygotowany materiał. Rezultat? Informacja od uczestników: „To najbardziej interesująca prezentacja, pełna technicznego przekazu podanego przez pryzmat ciekawego STORY”. Gorąco
polecam tę pozycję, bo jest to najlepsza książka o storytellingu, jaką miałam przyjemność czytać.

Anna Tryfon-Bojarska, Manager Innowacji Skanska CDE, Girls in Tech Poland

Dzisiaj po raz kolejny przekonałam się, że STORY czyni różnicę. Pamiętam, jak Marek Stączek pierwszy raz zadał mi pytanie o historię, którą mogę się podzielić. Wtedy to było dla mnie wyzwaniem. Potem uczył menedżerów, z którymi pracowałam, wykorzystywania historii w budowaniu silnego przywództwa. A dzisiaj po raz kolejny sięgnęłam po wiedzę i inspiracje od
Marka. Zadałam to samo pytanie, które kiedyś mi zadał, wieloletnim pracownikom zatrudnionym w dużej międzynarodowej korporacji i popłynęły historie, i stała się magia – dzięki storytellingowi uczestniczyłam w najbardziej wzruszającym i prawdziwym w ludzkim wymiarze spotkaniu pracowników i prezesa – wszyscy opowiedzieli swoje historie.

Anna Dąbrowska, Senior HR Biznes Partner

Mówienie w sposób ciekawy to sztuka. Ale sztuka, której można się nauczyć. Najnowsza książka Marka Stączka wypełniona jest dowodami, że warto.

dr hab. inż. Przemysław Biecek, profesor Politechniki Warszawskiej

O AUTORZE

Ghostwriter, mówca, autor książek biznesowych.

Pisze teksty wystąpień oraz książki z zakresu psychologii w biznesie.

Prowadzi doradztwo w zakresie przygotowania do ważnych wystąpień oraz szkolenia i warsztaty z wykorzystaniem doświadczenia z własnej pracy zawodowej (przez cztery lata – Członek Zarządu).

Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej, kreatywności.

Jest autorem projektu rozwoju innowacji w organizacji – „Projekt 1:2:1”.

Współpracuje m.in. z: Oracle, HP, Netia, Orange, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Pfizer, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, Generali, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Coca-Cola, Mondelez, P&G.

Prowadzi Autorską Akademię Storytellingu dowiedz się więcej

Blog: zapraszam do lektury >>>

Video: zapraszam do oglądania >>>

Publikacje:

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU NASZYCH PUBLIKACJI.

Można je nabyć pisząc na adres: biuro@edisonteam.pl oraz w księgarniach: