Jest! Nowe wydanie „Sześć atutów storytellingu” 2020 r.
Spis treści:
- Sześć atutów storytellingu. Wprowadzenie
- Odsłonięcie kulisów
- Sposób ma znaczenie
- Uwaga
- Emocje słuchacza
- Myślenie
- Wyobraźnia
- Pamięć
- Wola
- Efekt pochłonięcia
- Zakończenie, czyli dopisek
- Nowy styl mówienia
- JAK – trzy porady dla storytellerów
- Postscriptum
Tekst: Marek Stączek, EdisonTeam.pl I Realizacja, udźwiękowienie i mastering: Artur Kalicki I Projekt okładki: Milena Kułakowska
Zwróćcie uwagę, że bardzo często zwykła prezentacja Power Point nie ma w sobie ani „power”, ani „point”! A STORY? STORY to zupełnie inna sprawa, to inna kategoria wypowiedzi, wpływu i jakości przekazu, bo historia ma w sobie i power, i point.
Zamów: biuro@edisonteam.pl
Kup e-book – cena regularna = 60 zł
KILKA OPINII O KSIĄŻCE:
W drodze na międzynarodową konferencję, na której miałam zaprezentować temat innowacji dla konserwatywnej branży, przeczytałam tę książkę. Gdy skończyłam, usiadłam i zmieniłam cały przygotowany materiał. Rezultat? Informacja od uczestników: „To najbardziej interesująca prezentacja, pełna technicznego przekazu podanego przez pryzmat ciekawego STORY”. Gorąco
polecam tę pozycję, bo jest to najlepsza książka o storytellingu, jaką miałam przyjemność czytać.
Anna Tryfon-Bojarska, Manager Innowacji Skanska CDE, Girls in Tech Poland
Dzisiaj po raz kolejny przekonałam się, że STORY czyni różnicę. Pamiętam, jak Marek Stączek pierwszy raz zadał mi pytanie o historię, którą mogę się podzielić. Wtedy to było dla mnie wyzwaniem. Potem uczył menedżerów, z którymi pracowałam, wykorzystywania historii w budowaniu silnego przywództwa. A dzisiaj po raz kolejny sięgnęłam po wiedzę i inspiracje od
Marka. Zadałam to samo pytanie, które kiedyś mi zadał, wieloletnim pracownikom zatrudnionym w dużej międzynarodowej korporacji i popłynęły historie, i stała się magia – dzięki storytellingowi uczestniczyłam w najbardziej wzruszającym i prawdziwym w ludzkim wymiarze spotkaniu pracowników i prezesa – wszyscy opowiedzieli swoje historie.
Anna Dąbrowska, Senior HR Biznes Partner
Mówienie w sposób ciekawy to sztuka. Ale sztuka, której można się nauczyć. Najnowsza książka Marka Stączka wypełniona jest dowodami, że warto.
dr hab. inż. Przemysław Biecek, profesor Politechniki Warszawskiej
O AUTORZE
Ghostwriter, mówca, autor książek biznesowych.
Pisze teksty wystąpień oraz książki z zakresu psychologii w biznesie.
Prowadzi doradztwo w zakresie przygotowania do ważnych wystąpień oraz szkolenia i warsztaty z wykorzystaniem doświadczenia z własnej pracy zawodowej (przez cztery lata – Członek Zarządu).
Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej, kreatywności.
Jest autorem projektu rozwoju innowacji w organizacji – „Projekt 1:2:1”.
Współpracuje m.in. z: Oracle, HP, Netia, Orange, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Pfizer, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, Generali, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Coca-Cola, Mondelez, P&G.
Prowadzi Autorską Akademię Storytellingu dowiedz się więcej
Blog: zapraszam do lektury >>>
Video: zapraszam do oglądania >>>
Publikacje:
- e-booki: więcej informacji >>>
- audiobooki: więcej informacji >>>
ZAPRASZAMY DO ZAKUPU NASZYCH PUBLIKACJI.
Można je nabyć pisząc na adres: biuro@edisonteam.pl oraz w księgarniach: