Kreatywność.
Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie

Spis treści:

  1. Wstęp. Znaczenie tworzenia w firmie.
  2. Rozdział pierwszy. Zrozumienie swojej organizacji. Czy istnieje zależność między atmosferą w organizacji i kreatywnością jej członków?
  3. Rozdział drugi. Kluczowe składniki filokreatywnego klimatu w organizacji. Trzy składniki atmosfery sprzyjającej innowacji.
  4. Rozdział trzeci. Co należy zrobić, by w organizacji uruchomić proces kreatywnego myślenia? Praktyczne sugestie dla: zarządu, menedżerów średniego szczebla i wszystkich pracowników.
Tekst: Marek Stączek
Realizacji: Artur Kalicki
Udźwiękowienie i mastering: EVENT STUDIO
Muzyka: Artur Giordano
Projekt okładki: Milena Kułakowska (z wykorzystaniem fotografii: Freepik.com)

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU NASZYCH PUBLIKACJI.

Można je nabyć pisząc na adres: biuro@edisonteam.pl oraz w księgarniach: