Storytelling
Zakres:
- Jak mówić o ambitnym celu do zdobycia?
- Jak przekonywać do zmiany postawy i jak motywować do zaangażowania?
- Jak mówić o wartościach i potrzebie weryfikowania postępów w pracy?
Czas trwania 2 dni, dowiedz się więcej >>>
Prezentacja publiczna
Celem jest rozwinięcie:
- Umiejętności konstruowania oryginalnych prezentacji.
- Zdolności prezentacyjnych – zasad przemawiania do większej grupy odbiorców.
- Umiejętności komunikatywnego i skutecznego przemawiania do słuchaczy.
Czas trwania 2 dni, dowiedz się więcej >>>
Jak sprzedawać bez sprzedawania?
Celem jest:
- Przekonanie uczestników do stosowania narracji w rozmowach sprzedażowych.
- Przekazanie praktycznej wiedzy związanej z zasadami opracowywania historii.
- Przygotowanie zestawu historii dotyczących pracy uczestników szkolenia.
Czas trwania 2 dni, dowiedz się więcej >>>
HeadMade - kreatywne myślenie
Celem jest:
- Dostarczenie impulsu do działania związanego z ideą innowacyjnego myślenia.
- Wdrożenie efektywnego sposobu do samodzielnego poszukiwania rozwiązań.
- Prezentacja sposobów na generowanie pomysłów w przestrzeni zawodowej.
Czas trwania 2 dni, dowiedz się więcej >>>
Odporny pracownik
Celem jest:
- Poszerzenie kompetencji z zakresu inteligencji emocjonalnej.
- Rozwinięcie kompetencji radzenia sobie ze stresem w sytuacjach zawodowych.
- Opracowanie praktycznych sposobów radzenia z wyszczególnionymi sytuacjami.
Czas trwania 1 lub 2 dni, dowiedz się więcej >>>
Szkoła Mówcy
W programie m.in.:
- Unikalny i skuteczny sposób prowadzenia prezentacji.
- Kryteria dobrej historii i zasady przygotowywania wypowiedzi.
- Techniki retoryczne wspomagające oddziaływanie historii.
Czas trwania maks. 3 miesiące, dowiedz się więcej >>>
Skuteczna komunikacja
W programie m.in.:
- Komunikacja w działaniu.
- Budowanie wizerunku profesjonalizmu – jak zachowywać się podczas rozmów?
- Umiejętności efektywnej komunikacji.
Czas trwania 1 lub 2 dni, dowiedz się więcej >>>
Present on camera with confidence
Czy chcesz, aby twój międzynarodowy zespół prezentował się przed kamerą z wysokim poziomem zaangażowania i pewności siebie? Prezentacja przed kamerą stała się biznesową linią ratowniczą i nowym standardem. Niezależnie od tego, czy chodzi o zoom, czy wideo marketingowe, posiadanie umiejętności ufnego i pozytywnego prezentowania, mówienia lub przeprowadzania wywiadów przed kamerą jest koniecznością, dowiedz się więcej >>>