Storyselling zastosowanie historii w sprzedaży
„Dobre STORY to jest rozwinięcie Twoich linii papilarnych”, Marek Stączek
Szkolenie pomoże Ci podnieść skuteczność w prowadzeniu spotkań sprzedażowych w dwóch wymiarach:
- sprawności, większej swobody i pewności w prowadzeniu tego typu rozmów. Rozwinięciu zdolności w przechodzeniu przez trudniejsze fazy i zręcznemu odpowiadaniu na trudne pytania. Poznasz sposoby jak przy pomocy Twoich sprzedażowych historii przejmować i utrzymywać kontrolę nad przebiegiem spotkania, a stanie się to dlatego, bo narracja to rodzaj „soft power” – jest w niej coś delikatnego, lekkiego, ale jednocześnie posiada dużą siłę oddziaływania.
- efektywności sprzedaży. Osoba uprawiająca storyselling skuteczniej opowiada o swoich usługach. W jej wypowiedziach przebija sztuka sprzedawania, bez sprzedawania, bo przekonuje nie wprost. Pobudza emocje i wyobraźnie słuchacza, a ten na podstawie usłyszanej historii jest w stanie wyobrazić sobie zastosowanie tego, o czym mówimy.
Zastosowanie STORY to znacznie efektywniejsza forma prezentacji niż argumentacja w oparciu o tzw. „język korzyści”, slajdy powerpoint czy analizę case study. A powód takiego stanu rzeczy jest dość prosty – STORY przypomina rozmowę przy kawie, a jej efekt merytoryczny jest nieporównywalnie większy.
Podczas szkolenia odkryjesz kluczowe obszary w swoich produkcie/usłudze, które nadają się na budowanie historii, popracujesz nad kilkoma historiami sprzedażowymi, przygotujesz historie dotyczące pokonywania trudności i pytań, zobaczysz jak prowadzić sprzedaż w oparciu o story w autorskim modelu TOP, Marek Stączek.
Proponuję dwie formy uczestnictwa.
Warsztat, który obejmuje:
- Ponad 90 min. video szkolenia online (10 odcinków)
- 3 sesje warsztatowe online
- 3 audiobooki
- 1 książkę (e-book)
(Cena: 1200 + 23% VAT)
Szkolenie, które obejmuje:
- Ponad 90 min. video szkolenia online (10 odcinków)
- 3 audiobooki
- 1 książkę (e-book)
(Cena: 580 + 23% VAT)
PROGRAM SZKOLENIA
zobacz fragment
I. Dlaczego warto przytaczać historie? (odcinek nr 1)
- Przewaga storytellingu nad zwykłymi sposobami prezentowania.
- Jak historia wyzwala emocje i budzi zainteresowanie.
- Skrót i zamknięcie – czynniki sukcesu w przekazie.
II. Jak stosować historie w sytuacjach zawodowych (odcinek nr 2)
III. Jak pracować nad historią
Odcinek nr 3 Emocje i zaangażowanie wyzwala człowiek opisany w historii. Zasada – „pokaż twarzy”. Czym różni się storytelling od prezentacji w oparciu o case study? | Odcinek nr 4 Struktura narracji TOP. Kluczowa rola szczegółu. Konkret jako podstawa historii. Zasady selekcji – co odrzucić, a co zostawić i rozwinąć? | Odcinek nr 5,6,7 Błędy popełniane podczas opowiadania historii. Znaczenie zmian w trakcie prezentowania. Rola puenty w historii. 3 sposoby na opracowanie morału. |
IV. Jak rozwijać swoje umiejętności
Odcinek nr 8 Znaczenie wyjścia z roli prezentera. O wyzbyciu się iluzji idealnych mówców czy rozmówców. | Odcinek nr 9,10 Jak rozwijać sprawczość w prezentowaniu narracji i budować motywację? Wskazówki dotyczące zastosowania historii. |
PRZY ZAKUPIE OTRZYMASZ DODATKOWO
plus TRZY WARSZTATY ONLINE*. Tematy warsztatów:
Jak szukać historii? Pierwsze wprawki do budowania indywidualnych historii.
Opracowanie historii dostosowanych do aktualnej sytuacji. Praca nad strukturą i puentą.
Tworzenie historii dotyczących sytuacji trudnych w rozmowie i czasie spotkań.
KUP TERAZ, napisz do nas: biuro@edisonteam.pl
——————————————–
*na platformie zoom, termin warsztatów ustalany jest z chwilą zebrania min. 5 os. grupy