Storyselling zastosowanie historii w sprzedaży

„Dobre STORY to jest rozwinięcie Twoich linii papilarnych”, Marek Stączek

Szkolenie pomoże Ci podnieść skuteczność w prowadzeniu spotkań sprzedażowych w dwóch wymiarach:

  • sprawności, większej swobody i pewności w prowadzeniu tego typu rozmów. Rozwinięciu zdolności w przechodzeniu przez trudniejsze fazy i zręcznemu odpowiadaniu na trudne pytania. Poznasz sposoby jak przy pomocy Twoich sprzedażowych historii przejmować i utrzymywać kontrolę nad przebiegiem spotkania, a stanie się to dlatego, bo narracja to rodzaj „soft power” – jest w niej coś delikatnego, lekkiego, ale jednocześnie posiada dużą siłę oddziaływania.
  • efektywności sprzedaży. Osoba uprawiająca storyselling skuteczniej opowiada o swoich usługach. W jej wypowiedziach przebija sztuka sprzedawania, bez sprzedawania, bo przekonuje nie wprost. Pobudza emocje i wyobraźnie słuchacza, a ten na podstawie usłyszanej historii jest w stanie wyobrazić sobie zastosowanie tego, o czym mówimy.

 Zastosowanie STORY to znacznie efektywniejsza forma prezentacji niż argumentacja w oparciu o tzw. „język korzyści”, slajdy powerpoint czy analizę case study. A powód takiego stanu rzeczy jest dość prosty – STORY przypomina rozmowę przy kawie, a jej efekt merytoryczny jest nieporównywalnie większy.

Podczas szkolenia odkryjesz kluczowe obszary w swoich produkcie/usłudze, które nadają się na budowanie historii, popracujesz nad kilkoma historiami sprzedażowymi, przygotujesz historie dotyczące pokonywania trudności i pytań, zobaczysz jak prowadzić sprzedaż w oparciu o story w autorskim modelu TOPMarek Stączek.

Proponuję dwie formy uczestnictwa.

Warsztat, który obejmuje:

  • Ponad 90 min. video szkolenia online (10 odcinków)
  • 3 sesje warsztatowe online
  • 3  audiobooki
  • 1 książkę (e-book)

(Cena: 1200 + 23% VAT)

Szkolenie, które obejmuje: 

  • Ponad 90 min. video szkolenia online (10 odcinków)
  •  3  audiobooki
  • 1 książkę (e-book)

(Cena: 580 + 23% VAT)

PROGRAM SZKOLENIA

zobacz fragment

I. Dlaczego warto przytaczać historie? (odcinek nr 1)

  • Przewaga storytellingu nad zwykłymi sposobami prezentowania.  
  • Jak historia wyzwala emocje i budzi zainteresowanie.  
  • Skrót i zamknięcie – czynniki sukcesu w przekazie.

II. Jak stosować historie w sytuacjach zawodowych (odcinek nr 2)

III. Jak pracować nad historią 

Odcinek nr 3

Emocje i zaangażowanie wyzwala człowiek opisany w historii.

Zasada – „pokaż twarzy”.

Czym różni się storytelling od prezentacji w oparciu o case study?

Odcinek nr 4

Struktura narracji TOP.

Kluczowa rola szczegółu. Konkret jako podstawa historii.

Zasady selekcji – co odrzucić, a co zostawić i rozwinąć?  

Odcinek nr 5,6,7

Błędy popełniane podczas opowiadania historii.

Znaczenie zmian w trakcie prezentowania.

Rola puenty w historii.

3 sposoby na opracowanie morału.

IV. Jak rozwijać swoje umiejętności 

Odcinek nr 8

Znaczenie wyjścia z roli prezentera.

O wyzbyciu się iluzji idealnych mówców czy rozmówców.  

Odcinek nr 9,10

Jak rozwijać sprawczość w prezentowaniu narracji i budować motywację?

Wskazówki dotyczące zastosowania historii.



PRZY ZAKUPIE OTRZYMASZ DODATKOWO

plus TRZY WARSZTATY ONLINE*. Tematy warsztatów:

Jak szukać historii? Pierwsze wprawki do budowania indywidualnych historii.

Opracowanie historii dostosowanych do aktualnej sytuacji. Praca nad strukturą i puentą.

Tworzenie historii dotyczących sytuacji trudnych w rozmowie i czasie spotkań.

 

KUP TERAZ, napisz do nas: biuro@edisonteam.pl 

——————————————–

*na platformie zoom, termin warsztatów ustalany jest z chwilą zebrania min. 5 os. grupy