Marek Stączek

Ghostwriter, mówca, autor książek biznesowych. 

Pisze teksty wystąpień oraz książki z zakresu psychologii w biznesie.

Prowadzi doradztwo w zakresie przygotowania do ważnych wystąpień oraz szkolenia i warsztaty z wykorzystaniem doświadczenia z własnej pracy zawodowej (przez cztery lata – Członek Zarządu).

Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej, kreatywności. 

Jest autorem projektu rozwoju innowacji w organizacji – „Projekt 1:2:1”.

Współpracuje m.in. z: Oracle, HP, Netia, Orange, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Pfizer, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, Generali, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Coca-Cola, Mondelez, P&G. 

Prowadzi Autorską Akademię Storytellingu dowiedz się więcej

Blog: zapraszam do lektury >>>

Video: zapraszam do oglądania >>>

Publikacje: