O storytellingu praktycznie. Przykłady zastosowania i wykorzystania STORY
(podsumowanie – “10 lat STORY w Polsce”)
Termin: 6 grudnia 2022, godz. 9-16
Miejsce: Brain Embassy, ul. Czackiego 15/17, Warszawa (lub dla chętnych online)
Program
9.00 – 9.30 Rejestracja
9:30 – 9.45 Jak to było z odkrywaniem storytellingu I EdisonTeam.pl I p. Stączek
9.45 – 10.30 Story w zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji
- Jak opowiadać, żeby sprzedawać? Czyli o sile story w komunikacji marketingowej I Havas I p. Marek
- Jak sprawić by wasze historie krążyły po całej firmie, a pracownicy zanieśli je do klientów I EGIS I p. Świerszcz
- Siła Story w podtrzymaniu tożsamości zespołowej I PZU I p. Salata
10:30- 11:30 Unikalność historii w sprzedaży
- Jak sprawić by historia sprzedawała specjalistyczne usługi? I TMobile I p. Kot
- Jak przy pomocy historii podnieść dział handlowy na wyższy poziom I GE I p. Witkowski
- Jak STORY zmienia warsztat szkoleniowy w inspirujące i praktyczne doświadczenie I Bayer I p. Ignyś
- Jak rozmawiać o rozwiązaniach IoT & M2M z wykorzystaniem story I Orange I p. Klimczyk
11:30 – 12:15 Story w praktyce lidera / managera
- Jak wykorzystać osobiste historie do rozwijania kompetencji przywódczych w zespole I Lux Med I p. Suszek
- Czy prezentacje biznesowe szefa muszą być standardowe, czyli nierzadko nudne? Jak Story może to zmienić? I p. Trybulec
- Jak twoja historia rozwija: startup oraz twój zespół I Xtreme Fitness I p. Dojka
12.15-12.30 przerwa
12.30-13:15 Story w mówieniu o wartościach i misji firmy
- Jak z grupą klientów zrobić coś, o czym będzie opowiadał wasz rynek I Vulcan I p. Rzewuski
- Jak to się stało, że nasz storytelling trafił do centrali w Japonii I Grohe I p. Koehler
- Jak narracja pomogła nam opowiadać o tematach trudnych i złożonych I OpenDoors I p. Osieczko
13:15 – 13:30 Story w zmiennym świecie i kryzysie
- Jak uczyć przechodzenia przez kryzys poprzez osobiste historie I PZU I p. Ciosek
13:30-13:45 Story w PR i marketingu
- Jak budować skuteczność narracji w komunikacji wewnętrznej I BGK I p. Czerska
13.45-14.30 lunch
14.30-14.45 Story w HR
- Jak uruchomić i utrzymać proces edukacji przy pomocy story I Orange I p. Kijewska
14:45 – 15:00 Story w kreatywnym myśleniu
- Story – praktyczne recepty na wygranie branżowej konferencji I p. Żórawski
15:00-15:15 Story w budowaniu marki osobistej
- Od zwyczajnego menadżera do lidera jakich mało, czyli jak mówić aby ludzie poszli za Tobą I p. Głowacki
15.15-15:45 Zakończenie i ciąg dalszy nastąpi…
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
Opłata:
- udział stacjonarny (w cenie: przerwy kawowe i lunch) = 955 netto / os.
- udział online = 555 netto / os.
Jeśli planujesz udział 10 lub więcej osób – zapraszamy do kontaktu biuro@edisonteam.pl, zaproponujemy zniżkę na rejestrację grupową.