Geneza
Specjalność
Klienci
Geneza
2003 rok, do kin wchodził kultowy film Matrix Reaktywacja, Polska nie była jeszcze w strukturach UE, a my zaczęliśmy stawiać pierwsze kroki w działalności szkoleniowej.
Z biegiem czasu skrystalizował się nasz profil i zaczęliśmy koncentrować się na dwóch tematach: myślenia i mówienia w biznesie.
I tak powstały szkolenia: HeadMade, innowacyjne myślenie, prezentacja publiczna, storytelling, kreatywna komunikacja.
W niektórych tematach byliśmy pionierami. Pierwsi zaczęliśmy uczyć storytellingu w praktyce w ujęciu liderskim czy sprzedażowym. Książka „
Rozwinęliśmy formy naszych działań – od warsztatów, wystąpień, do organizacji tematycznych konferencji, przygotowania indywidualnych osób do prezentacji, pisania treści wystąpień na zamówienia. W obszarze kreatywności rozwijaliśmy projekty związane z rozwojem innowacji w firmach.
W tematach w których się specjalizujemy: „mówienie” – powstało siedem publikacji, a z zakresu „myślenie” – trzy pozycje książkowe, wszystkie dostępne na rynku.
Specjalność
Większość naszych szkoleń prowadzona jest w oparciu o książki Marka Stączka, które są dostępne na rynku. W działaniu kierujemy się prostą zasadą: „blisko rzeczywistości, daleko od fikcji”. Wychodzimy z założenie, że trzymanie się realiów jest płodnym miejscem, z którego można czerpać praktyczne i skuteczne rozwiązania, a jednocześnie zasada ta uchroniła nas od tematów – delikatnie mówiąc – oderwanych od „tu i teraz”.
Nasza aktywność szkoleniowa nie ma charakteru jednorazowego działania. Często proponujemy długofalowy proces, którego celem jest utrzymanie koncentracji na rozwoju określonych umiejętności oraz wykorzystaniu opracowanych rozwiązań w czasie naszych spotkań.
Po każdym z proponowanych szkoleń, uczestnicy otrzymują książkę i audiobook, a na adresy mailowe, w tygodniowych odstępach, cztery edukacyjne korespondencje. Na treść maili składają się e-lekcje oraz tematyczne filmiki z inspiracjami trenerów EdisonTeam.pl.
Każdy z uczestników zaproszony jest także do lektury bloga >>>, na którym dzielimy się ciekawymi przykładami i swoimi obserwacjami.
Klienci
Mieliśmy przyjemność współpracować z wieloma organizacjami
Pracowaliśmy dla: Orange, T-Mobile, Netia, Metlife, PZU S.A., ERGO Hestia, Warta, Provident, Prudential, Mondelez, Nestle, ROSSMANN, Radio Zet, SIPMA, Pilkington Automotive, Toyota, Valeo Autosystemy, Mondi, AbbVie, Novartis, Bayer Polska, Pfizer, Roche, Sandoz, EGIS, Polpharma, Ascensia Diabetes Care Chiesi Polska, Medicover, Luxmed, Merck, AstraZeneca, Sanofi, UCB Pharma, Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych, Asseco, Samsung, HP, Sygnity, Vulcan, Nowa Era, ProContact, PKO BP, BPH, BZ WBK, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank Pocztowy, ING Bank Śląski, BGŻ BNP Paribas, Pioneer Pekao Investment Management, Polskapresse, Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska, Uniwersytet Jagielloński, Wirtualna Polska, NetWorks, Ogilvy, Oracle, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Universal McCann, DDB Warszawa, Generali, Ernst&Young, Coca-Cola, Deloitte, P&G, Echo Investment, Skanska, Dom Development, Saatchi & Saatchi, GSK, Actelion, Bank Żywności SOS w Warszawie, IBM, Kompania Piwowarska, Millennium, OMD Clients First, Ringier Axel Springer, Santander, Abbott, Jabil, Danone, Knauf, Pure biologics, Connectis_, Mölnlycke Health Care Polska.
Geneza
Specjalność
Klienci
Geneza
2003 rok, do kin wchodził kultowy film Matrix Reaktywacja, Polska nie była jeszcze w strukturach UE, a my zaczęliśmy stawiać pierwsze kroki w działalności szkoleniowej.
Z biegiem czasu skrystalizował się nasz profil i zaczęliśmy koncentrować się na dwóch tematach: myślenia i mówienia w biznesie.
I tak powstały szkolenia: HeadMade, innowacyjne myślenie, prezentacja publiczna, storytelling, kreatywna komunikacja.
W niektórych tematach byliśmy pionierami. Pierwsi zaczęliśmy uczyć storytellingu w praktyce w ujęciu liderskim czy sprzedażowym. Książka „
Rozwinęliśmy formy naszych działań – od warsztatów, wystąpień, do organizacji tematycznych konferencji, przygotowania indywidualnych osób do prezentacji, pisania treści wystąpień na zamówienia. W obszarze kreatywności rozwijaliśmy projekty związane z rozwojem innowacji w firmach.
W tematach w których się specjalizujemy: „mówienie” – powstało siedem publikacji, a z zakresu „myślenie” – trzy pozycje książkowe, wszystkie dostępne na rynku.
Specjalność
Większość naszych szkoleń prowadzona jest w oparciu o książki Marka Stączka, które są dostępne na rynku. W działaniu kierujemy się prostą zasadą: „blisko rzeczywistości, daleko od fikcji”. Wychodzimy z założenie, że trzymanie się realiów jest płodnym miejscem, z którego można czerpać praktyczne i skuteczne rozwiązania, a jednocześnie zasada ta uchroniła nas od tematów – delikatnie mówiąc – oderwanych od „tu i teraz”.
Nasza aktywność szkoleniowa nie ma charakteru jednorazowego działania. Często proponujemy długofalowy proces, którego celem jest utrzymanie koncentracji na rozwoju określonych umiejętności oraz wykorzystaniu opracowanych rozwiązań w czasie naszych spotkań.
Po każdym z proponowanych szkoleń, uczestnicy otrzymują książkę i audiobook, a na adresy mailowe, w tygodniowych odstępach, cztery edukacyjne korespondencje. Na treść maili składają się e-lekcje oraz tematyczne filmiki z inspiracjami trenerów EdisonTeam.pl.
Każdy z uczestników zaproszony jest także do lektury bloga >>>, na którym dzielimy się ciekawymi przykładami i swoimi obserwacjami.
Klienci
Mieliśmy przyjemność współpracować z wieloma organizacjami
Pracowaliśmy dla: Orange, T-Mobile, Netia, Metlife, PZU S.A., ERGO Hestia, Warta, Provident, Prudential, Mondelez, Nestle, ROSSMANN, Radio Zet, SIPMA, Pilkington Automotive, Toyota, Valeo Autosystemy, Mondi, AbbVie, Novartis, Bayer Polska, Pfizer, Roche, Sandoz, EGIS, Polpharma, Ascensia Diabetes Care Chiesi Polska, Medicover, Luxmed, Merck, AstraZeneca, Sanofi, UCB Pharma, Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych, Asseco, Samsung, HP, Sygnity, Vulcan, Nowa Era, ProContact, PKO BP, BPH, BZ WBK, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank Pocztowy, ING Bank Śląski, BGŻ BNP Paribas, Pioneer Pekao Investment Management, Polskapresse, Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska, Uniwersytet Jagielloński, Wirtualna Polska, NetWorks, Ogilvy, Oracle, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Universal McCann, DDB Warszawa, Generali, Ernst&Young, Coca-Cola, Deloitte, P&G, Echo Investment, Skanska, Dom Development, Saatchi & Saatchi, GSK, Actelion, Bank Żywności SOS w Warszawie, IBM, Kompania Piwowarska, Millennium, OMD Clients First, Ringier Axel Springer, Santander, Abbott, Jabil, Danone, Knauf, Pure biologics, Connectis_, Mölnlycke Health Care Polska.