Szkoła Mówców Havas

Szkolenie nauczyło mnie, że nie ma jednego idealnego wzorca mówcy. Każdy tworzy go sam, sięgając po swoje unikalne doświadczenia. Nie warto wchodzić w sztuczną rolę. Słuchacze bardziej docenią naszą autentyczność – ze wszystkimi jej niedoskonałościami. Oczywiście, liczy się technika, ale jednym z najsilniejszych oręży w budowaniu kompetencji mówcy są nasze własne, życiowe historie. Jest ich więcej, niż się nam czasem wydaje.

Mikołaj Pawlak, Senior Copywriter Havas

 

Z noty/oceny

W swoim wystąpieniu Mikołaj użył ciekawej historii dotyczącej robienia reklamy w Malezji. Otóż, zdjęcia kręcone były z motolotni, która poruszała się nad wzgórzami, gdzie uprawia się herbatę. Ale ja w tym miejscu będę miał dla Was jego inną wypowiedź dotyczącą zaliczenia modułu ze storytellingu, więc posłuchajcie historii.