Storytelling w praktyce lidera
„Dobre STORY to jest rozwinięcie Twoich linii papilarnych”, Marek Stączek
Pełniąc rolę lidera mówisz i działasz w wielu różnych kontekstach: podczas spotkań z zespołem, rozmów face to face z pracownikami, udzielając informacji zwrotnej, w czasie konferencji, czy firmowych prezentacji. Do każdej z Twoich „menadżerskich wypowiedzi” możesz opracować historie, które będą czymś ważącym oraz staną się punktem odniesienia w dalszym przebiegu spotkania, czy wreszcie, przyjmą postać przekonującego argumentu w danym temacie i staną się rodzajem motywu, który zainspiruje słuchaczy do działania.
W praktyce liderskiej z historii można i warto korzystać w sytuacji: motywowania zespołu, przekazywania feedbacku, przekonywania do zmiany, uczenia i dzielenia się doświadczeniem, opowiadania o wizji czy wartościach organizacji.
W każdym z tych obszarów zastosowanie storytellingu powoduje: wyraźne zaangażowanie słuchaczy, wzbudzenie emocji, poruszenie wyobraźni oraz wyzwolenie energii w kierunku o którym mówi historia.
Podczas szkolenia nauczysz się jak przykuwać uwagę i zaskakiwać. Tworzyć przekaz, który będzie zapamiętany i komentowany na długo po spotkaniu. Dodatkowo opowiem Ci o sposobach, jak w zajmujący sposób dzielić się swoim doświadczeniem, dzięki czemu będziesz mógł uczyć bez pouczania oraz inspirować do rozwoju, Marek Stączek.
Proponuję dwie formy uczestnictwa.
Warsztat, który obejmuje:
- Ponad 90 min. video szkolenia online (10 odcinków)
- 3 sesje warsztatowe online
- 3 audiobooki
- 1 książkę (e-book)
(Cena: 1200 + 23% VAT)
Szkolenie, które obejmuje:
- Ponad 90 min. video szkolenia online (10 odcinków)
- 3 audiobooki
- 1 książkę (e-book)
(Cena: 580 + 23% VAT)
PROGRAM SZKOLENIA
zobacz fragment
I. Dlaczego warto przytaczać historie? (odcinek nr 1)
- Przewaga storytellingu nad zwykłymi sposobami prezentowania.
- Jak historia wyzwala emocje i budzi zainteresowanie.
- Skrót i zamknięcie – czynniki sukcesu w przekazie.
II. Jak stosować historie w sytuacjach zawodowych (odcinek nr 2)
III. Jak pracować nad historią
Odcinek nr 3
Emocje i zaangażowanie jakie wyzwala historia. Zasada – „pokaż twarzy”. Czym różni się storytelling od prezentacji w oparciu o case study? |
Odcinek nr 4
Struktura narracji TOP. Kluczowa rola szczegółu. Konkret jako podstawa historii. Zasady selekcji – co odrzucić, a co zostawić i rozwinąć? |
Odcinek nr 5,6,7
Błędy popełniane podczas opowiadania historii. Znaczenie zmian w trakcie prezentowania. Rola puenty w historii. 3 sposoby na opracowanie morału. |
IV. Jak rozwijać swoje umiejętności
Odcinek nr 8
Znaczenie wyjścia z roli prezentera. O wyzbyciu się iluzji idealnych mówców czy rozmówców. |
Odcinek nr 9,10
Jak rozwijać sprawczość w prezentowaniu narracji i budować motywację? Wskazówki dotyczące zastosowania historii. |
PRZY ZAKUPIE OTRZYMASZ DODATKOWO
plus TRZY WARSZTATY ONLINE*. Tematy warsztatów:
- Jak szukać historii? Pierwsze wprawki do budowania indywidualnych historii.
- Opracowanie historii dostosowanych do aktualnej sytuacji. Praca nad strukturą i puentą.
- Tworzenie historii dotyczących sytuacji trudnych w rozmowie i czasie spotkań.
KUP TERAZ, napisz do nas: biuro@edisonteam.pl
——————————————–
*na platformie zoom, termin warsztatów ustalany jest z chwilą zebrania min. 5 os. grupy