Show Info

(+48) 604 720 161
(+48) 668 192 798

Storytelling w praktyce lidera

„Dobre STORY to jest rozwinięcie Twoich linii papilarnych”, Marek Stączek

Pełniąc rolę lidera mówisz i działasz w wielu różnych kontekstach: podczas spotkań z zespołem, rozmów face to face z pracownikami, udzielając informacji zwrotnej, w czasie konferencji, czy firmowych prezentacji. Do każdej z Twoich „menadżerskich wypowiedzi” możesz opracować historie, które będą czymś ważącym oraz staną się punktem odniesienia w dalszym przebiegu spotkania, czy wreszcie, przyjmą postać przekonującego argumentu w danym temacie i staną się rodzajem motywu, który zainspiruje słuchaczy do działania.

W praktyce liderskiej z historii można i warto korzystać w sytuacji: motywowania zespołu, przekazywania feedbacku, przekonywania do zmiany, uczenia i dzielenia się doświadczeniem, opowiadania o wizji czy wartościach organizacji.  

W każdym z tych obszarów zastosowanie storytellingu powoduje: wyraźne zaangażowanie słuchaczy, wzbudzenie emocji, poruszenie wyobraźni oraz wyzwolenie energii w kierunku o którym mówi historia.

 Podczas szkolenia nauczysz się jak przykuwać uwagę i zaskakiwać. Tworzyć przekaz, który będzie zapamiętany i komentowany na długo po spotkaniu. Dodatkowo opowiem Ci o sposobach, jak w zajmujący sposób dzielić się swoim doświadczeniem, dzięki czemu będziesz mógł uczyć bez pouczania oraz inspirować do rozwoju,  Marek Stączek.

Proponuję dwie formy uczestnictwa.

Warsztat, który obejmuje:

  • Ponad 90 min. video szkolenia online (10 odcinków)
  • 3 sesje warsztatowe online
  • 3  audiobooki
  • 1 książkę (e-book)

(Cena: 1200 + 23% VAT)

Szkolenie, które obejmuje: 

  • Ponad 90 min. video szkolenia online (10 odcinków)
  •  3  audiobooki
  • 1 książkę (e-book)

(Cena: 580 + 23% VAT)

PROGRAM SZKOLENIA 

zobacz fragment

I. Dlaczego warto przytaczać historie? (odcinek nr 1)

  • Przewaga storytellingu nad zwykłymi sposobami prezentowania.  
  • Jak historia wyzwala emocje i budzi zainteresowanie.  
  • Skrót i zamknięcie – czynniki sukcesu w przekazie.

II. Jak stosować historie w sytuacjach zawodowych (odcinek nr 2)

III. Jak pracować nad historią 

Odcinek nr 3

Emocje i zaangażowanie jakie wyzwala historia.

Zasada – „pokaż twarzy”.

Czym różni się storytelling od prezentacji w oparciu o case study?

Odcinek nr 4

Struktura narracji TOP.

Kluczowa rola szczegółu. Konkret jako podstawa historii.

Zasady selekcji – co odrzucić, a co zostawić i rozwinąć?  

Odcinek nr 5,6,7

Błędy popełniane podczas opowiadania historii.

Znaczenie zmian w trakcie prezentowania.

Rola puenty w historii.

3 sposoby na opracowanie morału.

IV. Jak rozwijać swoje umiejętności 

Odcinek nr 8

Znaczenie wyjścia z roli prezentera.

O wyzbyciu się iluzji idealnych mówców czy rozmówców.  

Odcinek nr 9,10

Jak rozwijać sprawczość w prezentowaniu narracji i budować motywację?

Wskazówki dotyczące zastosowania historii.

PRZY ZAKUPIE OTRZYMASZ DODATKOWO

plus TRZY WARSZTATY ONLINE*. Tematy warsztatów:

  1. Jak szukać historii? Pierwsze wprawki do budowania indywidualnych historii.
  2. Opracowanie historii dostosowanych do aktualnej sytuacji. Praca nad strukturą i puentą.
  3. Tworzenie historii dotyczących sytuacji trudnych w rozmowie i czasie spotkań.

KUP TERAZ, napisz do nas: biuro@edisonteam.pl 

——————————————–

*na platformie zoom, termin warsztatów ustalany jest z chwilą zebrania min. 5 os. grupy

(+48) 604 720 161
(+48) 668 192 798
biuro@edisonteam.pl

EdisonTeam.pl Marek Stączek
ul. Generała Józefa Zajączka 11a/13
01-510 Warszawa